Samenwerken voor sterke merken
Van strategie naar creatie, activatie en conversie. Zij gingen je voor in de merkreis samen met Henceforth.
Pearle Opticiens Velp
Samen met Pearle Opticiens Nederland en Pearle Opticiens Velp ontwikkelde Henceforth een lokale campagne voor de vestiging in Velp. Doelstelling: versterken van de lokale naamsbekendheid en het creëren van traffic t.b.v. van de vestiging in Velp. Het thema ‘Goed zicht op Velp’ is de drager van deze campagne met een krachtige Call-to-action.
Hogeschool Van Hall Larenstein
Online en offline wervingsactie om meer studenten te interesseren voor een opleiding bij HVHL. Met een score van 11% verbetering ten opzichte van het jaar daarvoor, kunnen we spreken van een succesvolle campagne die van Hall Larenstein opnieuw heeft neergezet als meest groene opleiding van Nederland.
Hogeschool Van Hall Larenstein
Henceforth heeft een studenten ‘welzijnplan’ ontwikkeld om studenten betrokken te houden bij de opleiding. De campagne betrof een grote hoodie-actie om eenheid te creëren tussen personeel en studenten. Dit was een doorontwikkeling van het brandingsconcept “Building your world”.
Jobstap
Monika Sas Interieuradvies & realisatie
Henceforth mocht een nieuw logo ontwikkelen.
Europe Remembers
Een Europees initiatief voor de herdenking van 75 jaar bevrijding, onderdeel van de Liberation Route. We mochten onder andere de huisstijl ontwikkelen en de website.
FortVier
Voor restaurant FortVier hebben we een social media campagne opgezet die gericht was op employer branding.
Shelf
Shelf is ontwikkeld door onze vrienden van Whale. Shelf omvat een zogenoemde ‘asset tagging’ app met interessante features. Asset tags, ook wel eigendomsetiketten genoemd, zijn stickers die op elektronische apparatuur en andere bezittingen worden geplakt om ze te identificeren, registreren en traceren. Whale vroeg ons het logo en de huisstijl te ontwikkelen. Doordat Whale en Henceforth in hetzelfde kantoor gehuisvest zijn, kon er makkelijk geschakeld en overlegd worden. Uiteindelijk is er een fris logo opgeleverd dat ook geanimeerd kan worden. Henceforth blijft aangesloten bij dit project om ook de verpakkingen te ontwikkelen en een social media campagne op te zetten.
Cirque de la Liberté
Via een social media campagne hielpen wij Cirque de la Liberté om de kaarten voor hun voorstellingen te verkopen.
Ysveld Fysio
Ysveld Fysio is een fysiopraktijk met drie vestigingen in Nijmegen. Eén van de vraagstukken betrof het uitlichten van de verschillende expertises van Ysveld Fysio. Hiervoor hebben we een social media campagne opgezet. Verder hebben wij ons ontfermd over employer branding, concept en vormgeving.